Тема: Чому тварини такі різні?
1. Попрацюй з календарем природи.
2. Відгадай загадки.
3. Попрацюй з підручником.
4. Пройди лабіринт пальчиком.
5. Переглянь відео про лисиць. Що ти дізнався нового. Які числа ти почув?
6. Згадай, що зображено на картинці? Чим це повязано з відео, яке ти щойно переглянув?
8. Переглянь відео. Гарного настрою.
Середа 08.04.20
Тема: Я досліджую птахів.
1. Попрацюй з календарем.
2. Розшифруй ребус та дізнайся тему сьогоднішнього уроку.
3. Відгадай загадки.
Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
І живе з нами під стріхою одною.
Стрекотуха білобока,
Звуть усі її…
Звуть усі її…
Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.
В лісі на зеленій гілці
Ніби грав хтось на сопілці.
Підійшов поближче я
І побачив....
Ніби грав хтось на сопілці.
Підійшов поближче я
І побачив....
4. Послухай спів солов'я
Переглянь відео "Хто такі птахи"
6. Розглянь та запам'ятай будову птаха.
Мозабук:
7.
Користь птахів
Птахи дуже корисні тварини. Вони живляться комахами та гризунами, тому знищують багато шкідиків сільського господарства. А також розносять насіння на великі відстані, де з нього виростають нові рослини. Пташине мясо та яйця - дуже цінні харчові продукти.Без пташиного співу та щебету, природа не була б такою привітною.
Переглянь відео "Цікаві факти про птахів"
7. Гра "Хто швидше". Порахуй птахів.
8. Прочитай "Чому кіт умивається після обіду"
9.Гра" Хто зайвий"
Виконай завдання на learningapps.org
Дякую за роботу!!!
Вівторок 07.04.20
Тема: Я досліджую риб.
1. Попрацюй з календарем природи.
2. Розшифруй ребус. Дізнайся тему сьогоднішнього уроку.
Живе вона у
воді,
Не ходить по
землі
Плаває під
мостиком,
і виляє хвостиком…
3. Що тобі відомо про риб? У воді живе багато тварин:
краби, молюски, жаби, комахи, риби. За якими ознаками ми зможемо
розпізнати риб?
4. Переглянь цікаве відео.Що ти дізнався?
Мозабук: короп звичайний.
Запам'ятай!!!
Риби мають обтічну форму тіла,
вкриту лускою. Дихають зябрами. Луска оберігає рибу від ушкоджень та захищає. Хвіст допомагає робити повороти, а плавники - підтримують рівновагу. Харчуються рослинами, тваринами. Розмножуються ікрою. Живуть у прісній та морській воді.
4. Порахуй риб.
5.
6. Гра "Обери рибу"
7. Виконай інтерактивні завдання на learningapps.org
Дякую за роботу!!!!
Четвер 02.04.20
Тема: Я досліджую комах.
Привіт, першокласнику! Перед тобою календар природи. Назви, який сьогодні день тижня, місяць, рік, пора року та погода.
1. Розшифруй ребус та дізнайся тему сьогоднішнього уроку. Запиши це слово.
2. Відгадай загадки.
Каже «ж-ж-ж», немов машина,
В жовті смужки пузо й спина.
На бджолу він схожий –
Медонос не гожий.
Як ужалить – буде біль.
Звати ту комаху – ...... .
Уночі пищить на вухо,
Не бджола він і не муха.
Боляче кусається,
В тіло упинається —
Крові напивається —
Та й летить кудись до хмар.
Зветься той пискун ..... .
В когось в шафі є комахи –
Їдять шуби не мурахи.
Людям збиток, в серце біль
Завдає домашня .... .
Він працює кожен день. –
Там живе, де, трухлий пень.
Тисячі їх в одній хаті.
Всі трудящі, не пихаті.
То не риба, і не птаха,
А малесенький ...... .
Дуже високо стрибає,
Над квітками мов літає
Зелененький молодець —
Зветься ....
Крильця й лапки вона має.
На усе бридке сідає.
Скрізь бактерії розносить,
І пробачення не просить.
Коли сніг та завірюха –
Засинає чорна .... .
Наче зіроньки світленькі
В лузі вогники маленькі.
Не лягає на бочок
В темну нічку ......... .
Різнокольорові крильця,
Наче в корабля вітрильця.
Він не муха, він не джмелик.
Кольоровий він ....... .
Лиш один у цілім світі,
«Восьминогий» плете сіті.
Ловить сітями комах,
А не рибок і не птах.
Завдає комахам мук –
Поїдає їх
3. Переглянь відео та попрацюй з підручником.
мозабук: комахи
Дякую за роботу!!!
Середа 01.04.20
Тема: Я досліджую дикорослі та культурні рослини.
Привіт, першокласнику! Перед тобою календар природи. Назви, який сьогодні день тижня, місяць, рік, пора року та погода.
1.У природі можна побачити рослини, яких ніхто не саджав і які ніхто не доглядає. Це дикорослі рослини. На полях, городах, у садах і парках люди вирощують культурні рослини.
Які рослини дикорослі, а які — культурні?
2. За схемою розкажіть, які існують культурні рослини.
3. Для чого люди вирощують культурні рослини? Починай відповідь так: "Я думаю, що..."
4. Продовжте кожен ряд, назвавши по два приклади. У які групи можна об’єднати ці рослини?
5. Переглянь відео. Дай відповідь на запитання, яку користь приносять культурні рослини.
6.Склади та розв'яжи задачу.
Виконай завдання на learningapps.org.Папка "ЯДС 01.04"
7. Після уроку спробуй приготувати простий салат із овочів.
Інгредієнти:
Огірок - 2 шт.
Помідор - 2 шт.
Цибуля - 1 маленька (або половинка)
Зелень - кріп
Олія - 1 ст. ложка.
Сіль, перець за смаком.
Приготування:
Підготуй необхідні інгредієнти, ретельно помий їх. Наріж кубиками овочі,але будь дуже обережним із ножем. Помісти все в одну тарілку та перемішай.
Смачного!!!
Вівторок 31.03.20
Тема: Я досліджую листяні та хвойні дерева.
Привіт, першокласнику! Перед тобою календар природи. Назви, який сьогодні день тижня, місяць, рік, пора року та погода.
1. Розшифруй ребус та дізнайся тему сьогоднішнього уроку.
2. Попрацюй з підручником.
4. Переглянь відео. Що ти запам'ятав?
Отже, дерева бувають
Мозабук: Сосна звичайна. Дуб.
5. Виконай інтерактивні завдання на learningapp.org
Дякую за роботу!!!
Четвер 26.03.20
Тема: Я досліджую дерева, кущі, трави.
Привіт, першокласнику! Перед тобою календар природи. Назви, який сьогодні день тижня, місяць, рік, пора року та погода.
1. Пригадай, яку будову мають рослини.
Мозабук "Яблуня", "Весняний сад"
2. Запиши на листочку слово рослини. Напиши або намалюй свої асоціації до цього слова.
3.Попрацюй з підручником.
4. Переглянь відео. Що нового ти дізнався?
5. Гра "Розділи рослини на групи".
6.Порахуй та запиши скільки на малюнку дерев, кущів, трав'янистих рослин.
Д.-3 р.
К.-3 р.
Т.-8 р.
Як обчислити скільки всіх рослин разом?
7. Розв'яжи задачу.
На березі було 12 яблук, а на дубі17 груш. Скільки всього фруктів росло на деревах?
8. Виконай інтерактивні завдання.
Дякую за роботу!!!!
Понеділок 23.03.2020
Тема: Я досліджую рослини.
Привіт, першокласнику! Перед тобою календар природи. Назви, який сьогодні день тижня, місяць, рік, пора року та погода.
Розшифруй ребус та дізнайся тему сьогоднішнього уроку.
Привіт, першокласнику! Перед тобою календар природи. Назви, який сьогодні день тижня, місяць, рік, пора року та погода.
Як ти дізнався, ми сьогодні будемо говорити про рослини.
Зроби звуковий аналіз слова, поділи на склади та постав наголос.
РОСЛИНИ
Переглянь відео. Яку користь приносять рослини?
Переглянь відео та запам'ятай будову рослини.
Отже, рослина має таку будову:
Друже, а чи цікаво тобі подивитися як росте рослина?
Переглянь відео та виконай практичну роботу.
Переглянь відео та виконай практичну роботу.
Посади цибулину в грунт та перевір етапи життя рослини.
Замальовуй свої спостереження на аркуші паперу.
До зустрічі на наступному уроці!😉